Za obzor a ještě dál

Nedávno mi velice brzy ráno u nohou přistála sova, kterou znám až moc dobře - béžový výreček bělolící Grantův. Vzal jsem dopis do ruky a rozlomil pečeť s monogramem mého otce. Byl to velice krátký vzkaz, který víceméně jen zahrňoval to, zda něco nepotřebuji a že by se mnou strávil také trochu času, než odjedu zase do Bradavic.
Už několik dnů jsme zvažoval za ním dojít a domluvit dovolenou i s Av a tak jsem nečekal a na druhý den se za ním vydal o obědové pauze. Náš rozhovor nebyl nijak zvláště dlouhý, já mu povídal o Bradavicích, naší kolejní…kamarádek zatímco on mi o tom, co všechno mé sestry zase vymyslely a že matce lehce hrabe a potřeboval si od ní rád odpočinul a tak na můj nápad s Nepálem rychle kývnul. Ten den jsme ještě zařídili letenky pro tři i s ubytováním a já běžel zpátky do Kotle, abych o tom mohl říct Avaline. Byla nadšená! Večer jsme si užívali sezením u krbu, zatímco na mě měla položenou hlavu a já jí povídal o předešlém večeru.

 "Zatoulal jsem se do parku a tam potkal kámošky, tak mě nechaly přespat u sebe abych nemusel letaxem" Přetočila se hlavou ke krbu a začala se velice zaujatě z ničeho nic koukat na praskající polínka v krbu. "kámošky…" Asi jsem se neměl pousmát či zasmát…no v té chvíli mi to ještě přišlo vtipné a tak jsem se jí ze srandy zeptal jestli snad nežárlí a její odpověď? "možná…" V ten moment už to ve mně začínalo trochu vřít, no říkal jsem si, že ji ještě upokojím, že jsou to jenom kámošky a navíc Cass má Lucase. Moc na úrodnou půdu to však nepadlo a ozvalo se jenom "fáájn". Koho by to nenaštvalo ještě více, že jo? Jen jsem si povzdechnul, no…ona začala rozpichávat vosí hnízdo a čím lepším než otázkou "co se děje?" Héééj holka vůbec nic, jen tě beru na dovolenou, ani spolu nic nemáme a ty tu trucuješ kvůli tomu, že přespím u kámošky na pokoji? No…radši jsem si tohle nechal pro sebe a jen jí sdělil, že by mi měla věřit. No dostala mě odpovědí, že mi věří…že neřekla, že nevěří. To už můj mozek lehce začal nestíhat její logiku, když se tu tváří jak nejvíce uražená princezna…no snažil jsem se pořád držet chladný rozum v pohotovosti a zeptal jsem se jí teda proč žárlí. No její odpověď mě však dostala do nejvyšších otáček "to jsem taky neřekla…jenom možná" a ještě k tomu to provokativní zamrkání s uculením. Ne… na tohle vážně nemám a tak jsem radši šel. Asi jsem ještě mladý na holky a jejich logické myšlení, které není vůbec logické. Co si jako mám představit pod tím jejím možná? Tak buď jo nebo ne… ach jo. Večer jsem završil na koncertu Junkies i s originálníma podpisama na břichu a následným spaním pod širákem za kotlem s Cass a Anet. Dneska se toho tak moc neudálo, jen pár důležitých věcí. Na krku mám nakresleného medvídka, který drží kus pizzy, na uchu kalhotky. Cass mě políbila a na oplátku má ode mě ve výstřihu cute draka, hell yeah! Jo a taky mi seděla v klíně Anet, ale prý mám ostrá kolena - to si s ní ještě vyřídím! Noc strávená zase s těma dvouma, tentokrát na střeše a za chvíli valím na zkoušku z lektvarů a létání a pak hurá do Nepálu!

Gianni

1 komentář: