Vyloučení, otřes mozku a nová máma…


Je krásný jarní večer a já si zase sedím v kolejní místnosti, klábosím se staršími studenty a všechno by bylo v naprostém pořádku, kdyby se tu neobjevila naše kolejní. Dokáže mi většinou už svou přítomností zkazit náladu, ale tentokrát to bylo mnohem horší… Napochodovala si to mezi nás a spustila "vyloučili jsme dva studenty zmijozelu pro vaše dobro"
Ještě chvíli mluvila, než zní vypadla jména… Avaline a Ethan. Ne! To prostě nemůže být pravda, nemůžou vyloučit zrovna tyhle dva. Vystřelil jsem z koleje jako zapálená petarda a utíkal rychle pryč, jen co mi nohy stačily. Zastavil jsem se až v lese, bylo mi jedno jestli mě teď něco sežere…potřeboval jsem místo, kde se cítím bezpečně stejně jako na panství. Sklouznul jsem zády po kmenu stromu a začal brečet. Byl jsem extrémně naštvaný a smutný zároveň. Díky Avaline se tu cítím dobře, je jediná koho jsem pustil tak hluboko k sobě a teď o ni mám přijít?! Když jsem se konečně uklidnil, vrátil jsem se na kolej. Lucas mě chtěl jít zrovna hledat…je jako můj brácha a přes to ale není tak hluboko jako Avaline. Zbytek večera se nesl v duchu pohřbu, nikdo to nechápal ani po tom, co nám to ti dva vysvětlili…vylili je za takovou kravinu! Někdy kolem půlnoci jsem usoudil, že by bylo dobré jít spát a tak jsem vzal Avaline k sobě, přitulili jsme se a povídali si až do rána…užívali si to, že tu ještě můžeme spolu být. Následující den se už od rána  burcovali veškeří studenti kvůli petici, aby je tu nechali dál studovat. Byl jsem unavený a celou dobu nic nejedl. Po obědě se konečně objevil ředitel aby si je odvedl, když jsme mu ji dali a zastali se jich. Nezvládli jsme toho moc, ale…můžou se za rok a půl vrátit. Jsem za to opravdu rád a přes to pro mě bylo neskutečně zdrcující a tak jsem se s ní rozloučil a dřív než bych ji musel vidět odcházet jsem šel já. Mé nohy pomalu kráčely schody až k astronomické věži, kde jsme měli mít hodinu…na tu jsem však už nedošel. Vzpomínám si, že jsem byl na vrchu žebříku, když se mi udělalo špatně a pak jsem omdlel.

Na ošetřovně jsem strávil opět několik týdnů, podle všeho jsem si při pádu ze žebříku způsobil otřes mozku a následně se myslí přesunul o několik měsíců zpět. Raději nechci vědět, co všechno jsem řekl, když jsem byl mimo…ale jedno vím stoprocentně, začal jsem Sayace, kterou téměř neznám říkat mami….asi v té chvíli jsem v ní cítil něco, co mě nutilo jí věřit a starala se o mě skvěle. Titul mámy jí však už zůstal i když ji popravdě lituju…zažila si toho dost už se ségrou a mít na krku druhého z naší rodiny bude těžké…i když mi něco našeptává, že jestli vyvedu něco jako Alice, tak bude mnohem ráznější než u ní. Z ošetřovny mě pustili chvíli před zkouškami, k mé smůle i přes snahu jsem se nedokázal doučit veškerá kouzla a tak jsem šel jen na zkoušku z Dějin, zbytek si dodělám po prázdninách. Včera jsme přijeli z Bradavic, viděl jsem po dlouhé době Avaline a byl opět štěstím bez sebe…nechápu jak to bez ní tam vydržím! Vzal jsem ji na večeři společně s Ethanem a Char. Teď se válím na gauči bratránka a přemýšlím kam ji vezmu na dovolenou…musím vymyslet něco skvělého. Musíme podniknout něco, co nám dodá energii zvládnout rok odloučení.


Gianni

Žádné komentáře:

Okomentovat