6.rok života

Brzo už budu mít zase narozeniny a bude mi už sedum! Blíží se totiž už konec práznin, každopádně bych ti měl asi říct, co se za tenhle rok všecko stalo. Tento rok byl velice přelomový pro můj život - musel jsem se totiž začít učit ty věci, co normální děcka a především mudlové ve školách. Rodiče mě původně chtěli vyučovat na panství jako moje sestry, ale já do nich hustil tak dlouho, že už jsem velký a že nechci být jenom tady na panství až polevili a našli mi nějakého soukromého kouzelnického učitele v Londýně. Samozřejmě trvali na tom, že mě tam budou vodit a tak, ale od poloviny roku už sem věčinou chodil dom s kamarády. On je to totiž soukromý učitel, ale hned po mě tam chodí takoví dva super bratři. Rychle jsme se zkamarádili, sem tam nás nechali rodiče i se potulovat kolem samotné. Hned vedle toho našeho učitele je totiž takové hřiště, kde se to hemží dětmi, takže si tam můžeme spolu hrát, posmívat se holkám a tak! Ale to není všecko co se za tenhle rok stalo. Sem tam jsem ještě i býval u Alice v Londýně s kterou si vždy užiju moc srandy. Většinou si zajdeme na něco dobrého k večeři a pak hrajeme hry, když je však u nás můžeme létat i na koštětích, což je mnohem větší zábava!

Žádné komentáře:

Okomentovat