10. rok života

Brzy to opět vypukne. Mudlovská děcka začnou chodit do té nudné školy, zatímco já se budu učit u soukromého učitele, letos je jediný rozdíl a to, že to bude poslední rok. Příští rok už budu někde na kouzelnické škole. Už se nemůžu dočkat, až budu moci používat hůlku jako moje sestry. Nejraději bych tam nastoupil už letos, abych něco nezmeškal, avšak já se musel narodit tak hloupě na podzim, že tam letos ještě nemůžu… Od posledního zápisu se toho poměrně dost změnilo. Mám více kamarádů, kteří mě poslouchají a vždy spolu něco podnikáme, ikdyž jsem vždy já tím hlavním aktérem. Také trávím více času s Alice u které často pročítám její staré učebnice, či mi ukazuje vaření lektvarů, abych měl ve škole pak dobré známky. Alice si pořídila dítě a tak rodiče s ní moc kvůli tomu nemluví, ikdyž nechápu proč… Jo jasně, odmítá jim kvůli své tvrdohlavosti říci, kdo je otcem a že je opravdu kouzelník a tak nepošpinila rod, ale i kdyby nebyl čistokrevný… pořád by byl z kouzelnické rodiny. Doma mám vše, co si vždy umanu, což mi dost vyhovuje. Matka už také dávno vzdala to, aby se mě snažila oblékat a tak se už pár let oblékám jen do toho, co se mnou nakoupí, protože ví, že kdyby to bylo jinak, nedělalo by to dobrotu. Dost jsem si oblíbil saka, vypadají elegantně. Když jsem na panství, často létám na koštěti, na kterém jsem opravdu rychlý, možná se zkusím ve škole zapsat do famfrpálového družstva ale to se ještě uvidí, nechci aby mě něco rozptylovalo od těch důležitých věcí, jako je třeba prefekt či primus. Alice byla primuska a tak se jím musím stát taky, nemůžu se jím nestát…takže hurá do studia!

Žádné komentáře:

Okomentovat