Vánoce o samotě


Pár dní před vánoci jsem z ničeho nic onemocněl. Jednoho  rána jsem se vzbudil a naráz mě bolelo v krku a měl jsem ho úplně oteklý a stažený až mě to nutilo ke kašli. Cítil jsem se, jako kdybych měl místo kůže plotnu na vaření a tak jsem raději zůstal ležet v posteli. Nevím, z čeho jsem to měl, protože ven jsem chodil vždy v zimní bundě, možná to bude tady tím sklepením, přece jen odmítám vytahovat svetr a celou dobu tu chodím jen v košili s vestou. Na druhý den si mě zavolala k sobě Grimes ještě společně s Ethanem a Av. Než jsem však stačil vyfunět do toho předposledního patra, tak jsem měl zpoždění a dala mi o tom samozřejmě přednáškuNe, že by nám hned řekla, proč tam vlastně jsme, místo toho nás nechala psát nějaký stupidní diktát, což v mém stavu nebylo zrovna dvakrát ideální a držela nás tam fakt dlouho. Pak se ale událo všechno až moc rychle. Vzpomínám si, že jsem dostal strašný záchvat kašle a pak už se probral na zemi a kolem mě byl Ethan, Av se tvářila až extrémně starostlivě a taky tu byl nějaký týpek, prej z ošetřovny. No…asi tušíš, jak tohle všechno dopadlo. Na mou žádost ještě zavolali mou ségru a odtáhli mě na ošetřovnu, kde mě uložili do postele, naládovali do mě lektvary a zmizeli. Ze začátku to utíkalo docela rychle, ale pak se datum přehoupnul na vánoce a já tam byl úplně sám. Zakázali mě návštěvy a tak jsem jen z okna ošetřovny pozoroval pár děcek, co blblo venku. Doufal jsem, že mě propustí mezi svátky, ale nedalo se to. Jsem rád, že mi alespoň ségra vyzvedla na trzích jeden dárek na míru. Na ošetřovně jsem strávil i Silvestra. Musím uznat, že výhled na ohňostroj byl docela hezkej. Během mého pobytu se tam ještě zjevila Will Laire.
Ta měla povolené alespoň krátké návštěvy s tím jejím, ale očividně jí to nestačilo a tak se jednoho dne strašně rozbulela, i když si stejně celé dny s někým posílala dopisy co pět minut. Krátce po Silvestru mě konečně propustili a já hned běžel na kolej.

Doběhnul jsem na kolej a krátce kouknul ke gaučíkům, jestli tam někdo nebude…a víš co?! Byla tam Av. Velice dlouze jsme se přivítali a dali si vánoční dárky a užili si po té delší době opět jeden z krásných dnů, který jsme nakonec zakončili přitulením… Jo a dostal jsem od ní super náramek, který se dá ještě otevřít.




Gianni

Žádné komentáře:

Okomentovat